Agemene Voorwaarden

Topshop Bladel gevestigd en kantoorhoudend aan Sniederslaan 20A 5531 EL te Bladel, en is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer 17104676.
B.T.W Nummer: NL 141654946 B01
Topshop Bladel verricht haar werkzaamheden uitsluitend overeenkomstig deze voorwaarden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle online winkels van Topshop Bladel.
1. Koop overeenkomst

Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van de order in een van onze winkels. Ter bevestiging sturen we de klant een email met daarin alle order/adres gegevens zoals de klant dat heeft ingevuld. Fouten en vergissingen komen geheel voor risico en rekening van de koper. Wilt u de order alsnog annuleren dan verzoeken we u om direct een mailtje naar ons te sturen. Annuleert u te laat en de order is in verwerking dan rekenen we 5% administratie kosten.

2. Prijzen
De door ons genoemde prijs zijn in Euro’, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Gewijzigde prijzen hebben geen invloed op lopende orders.

3. Betalingswijze
De geplaatste orders dienen vooruit betaald te worden betaald via bank, giro of andere online betaalmethodes.

3.1 Zelf overschrijveng
Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u de gegevens die u nodig heeft om het bedrag van de bestelling over te kunnen maken. U betaalt dit bedrag zelf bij voorbeeld door middel van een overboekingskaart (let op! De verwerking hiervan door uw bank kan minimaal 4 tot 6 werkdagen duren) of internet bankieren (duur van overboeken 1 werkdag). Zodra dit bedrag bij ons is bijgeschreven zal de bestelling naar u verstuurd worden.
Wij versturen geen acceptgirokaarten.

Naam begunstigde: Topshop Bladel
Straat: Sniederslaan  20A
Postcode en stad: 5531EL Bladel
Land: Nederland
Bank: RABOBANK
Rekeningnummer 0111662184
IBAN: NL81RABO0111662184
BIC: RABONL2U
3.2 IDEAL
:
Dit is online overboeken via uw eigen internet bank omgeving, deze overboeking is real-time zodat de betaling direct is afgehandeld. Het opsturen gebeurd dan dan ook de dezelfde werkdag. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen: – U bestelt een product – Kies iDEAL als betaalmethode – Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt – U komt direct in het bekende internetbankier programma van uw bank – De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld – Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed – U ontvangt een bevestiging van uw bank – U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd! Uw iDEAL betaling gaat bij ons via de iDEAL server.

3.3 Creditcard
Via creditcard (Visa, MasterCard, Maestro en American Express). U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw Creditcard betaling gaat bij ons via de Sisow Server. Deze gegevens worden daarom niet bij ons op de webshop verwerkt en of opgeslagen.

4. Betaling is niet gelukt
Voor overige vragen/problemen kunt u contact opnemen met Topshop Bladel.

5. Levering
Alle Topshop Bladel verzendingen zijn goed verpakt. De verzending gebeurt per post of pakketdienst door middel van een handtekening voor ontvangst.

6. Verzendwijze en kosten
Orders worden verzonden met Bpost/PostNL na ontvangst van de betaling. Bpost/PostNL levert in de meeste gevallen de order af binnen één à twee werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de koper. De keuze van de wijze van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten. Mocht de bezorger u niet thuis treffen dan zal deze een afhaalbewijs bij u achterlaten. U kunt dan contact opnemen met Bpost/PostNL.

7. Remboursorders
Niet mogelijk

8. Levertijd
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 tot 2 werkdagen aan u te leveren na betaling van de order. De levertijd is echter zeer afhankelijk van het soort artikel en de betaalmethode. Met ons assortiment van zoveel verschillende mogelijke combinaties van maten en kleuren ontkom je er niet aan dat er soms artikelen tijdelijk niet leverbaar zijn waardoor de order vertraagd. U kunt de status van uw order altijd even bekijken door het invullen van uw ordernummer en opgegeven e-mailadres. Wilt u van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel dan belt u even met onze klantenservice. Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, sturen wij u een email. Zorg dus altijd dat uw e-mailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt. Als een order verstuurd wordt is de verwachte levertijd van Bpost/PostNL: ·1-2 dagen: Nederland Voor overige levertijden buiten Nederland zie vragen. Let op: De aflevertijd kan vertraagd worden door de plaatselijke douane!

9. Pakketten die niet worden afgehaald op het postkantoor
Mocht het pakket door de klant niet worden afgehaald op het postkantoor dan sturen wij het enkel voor de tweede keer als van te voren de extra gemaakte kosten aan ons worden vergoed. Deze kosten bedragen 14 Euro per pakket. Aangezien elke klant op het moment van verzending een email krijgt is het niet afgeven van een afhaalbericht door de postbode geen geldige reden van het niet afhalen van het pakket op het postkantoor. Mocht u niet binnen 4 dagen na onze gestuurde email de goederen hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

10. Uw orderstatus
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen enkele dagen aan u te leveren. Met ons assortiment van zoveel verschillende mogelijke combinaties van maten en kleuren ontkom je er niet aan dat er soms artikelen even niet leverbaar zijn waardoor de order vertraagd. U kunt de status van uw order altijd even bekijken na inloggen op onze website en in de linkerkolom te klikken op “Account Onderhoud” daarna ziet u de informatie onder “Order Informatie”

11. Ruilen/retourneren van een artikel
Klanten van Topshop Bladel hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen een artikel te ruilen/retourneren. De consument draagt daarbij zelf op voor de kosten van terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en niet geopende verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Dit i.v.m. hygiëne. Ook mogen eventuele labels,stickers en kaartjes niet verwijderd zijn. Mocht u een artikel willen ruilen/retourneren dan dient u de volgende stappen te nemen.
·stuur ons direct een e-mail, met daarin vermeld uw ordernummer en eventuele klachten/redenen van ruilen/retourneren.
·wacht op antwoord voordat u het artikel terug stuurt, u krijgt instructies hoe u moet handelen.
·na ontvangst van het antwoord dient u binnen 5 werkdagen het artikel terug te sturen.
·Algemene voorwaarden bij het ruilen/retourneren van een artikel: ·correspondentie verloopt per email, het is uw eigen verantwoordelijkheid dat wij uw juiste e-mailadres hebben.
·de aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 8 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 8 dagen gaan in op het moment dat u de goederen heeft ontvangen.
·ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden door ons geweigerd en niet aangenomen.
Let op: niet elk artikel kan worden geruild. Zie: artikel 12 .
-wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op ruilen van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening.
-Topshop Bladel zal binnen 10 werkdagen na volledige afhandeling van de retouren u het openstaande bedrag crediteren. Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op retourneren van een artikel. Alle gemaakte kosten (7.50 euro) brengen wij de klant dan in rekening.

12. Artikelen die niet retour kunnen
De volgende artikelen kunnen niet worden geruild/geretourneerd:
-artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren.
-artikelen die gedragen/gebruikt zijn.
-artikelen waarvan de labels,stickers en kaartje zijn verwijderd
-artikelen die bedrukt zijn. Ondanks onze ervaring en expertise m.b.t. het bedrukken van polyester kunnen wij geen garanties geven dat er geen doorbloeden zal optreden. Gezien het feit dat vele (externe) factoren hierin een rol kunnen spelen kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden in geval van doorbloeden. Als u zich niet aan deze voorwaarden houdt kunt u de artikelen niet ruilen/retourneren. Alle gemaakte administratieve kosten (7.50 euro) worden dan op de klant verhaald.

13. Garantie
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, in een onbeschadigde verpakking wordt deze door Topshop Bladel omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product.
Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice.
Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant.
De fabrieks- garantie is een garantie op productie fouten en is bij de meeste fabrikanten (NIKE, Adidas, Puma, Lotto, Munich, Calcio Italia) 2 maanden.

  • Lakschades vallen niet onder garantie maar onder gebruikerssporen.
  • Schade die ontstaan is door slijtage, verkeerd gebruik en of slecht onderhoud vallen niet onder garantie.
  • Schade die ontstaan is door schade van derde (bijvoorbeeld, iemand staat met noppen op/in uw schoen) valt niet onder garantie.
  • Schade die ontstaan is op kunstgras met FG schoenen valt niet onder garantie.

14. U heeft het verkeerde artikel ontvangen
Indien U een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Topshop Bladel. omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen. Tevens dient u een kopie van de email die bij uw bestelling geleverd is, bij te voegen.

15. Klachten en geschillen
Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen Topshop Bladel en de wederpartij mochten ontstaan. Klachten over u order dient u altijd binnen 8 dagen schriftelijk aan ons te melden.

16. Uw persoonlijke gegevens bij Topshop Bladel
Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. Op verzoek zullen wij uw geregistreerde gegevens aan u verzenden. Lees meer op onze privacy pagina.

17. Niet respecteren van onze voorwaarden
Als een klant van Topshop Bladel onze voorwaarden niet respecteert zoals deze zijn geformuleerd vervalt elk recht op ruilen, retourneren of crediteren van een order. Topshop Bladel behoudt het recht om alle gemaakte kosten van een order achteraf wel in rekening te brengen aan de klant.

18. Maten
Zie deze bij het product dat U wil bestellen de maten die wij verkopen

19. Bestellen uit het buitenland
Topshop Bladel levert wereldwijd. De douanekosten, lokale belastingen en invoerrechten zijn voor de koper. Voor het versturen naar een ander land kunt u even contact opnemen met onze klantenservice. Voor andere landen gelden andere condities en verzendkosten.

Copyright © 2018 Topshop Bladel All rights reserved, prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.
Foto’s zijn voor illustratieve doeleinden en kunnen afwijken van de werkelijkheid.